Monday, February 20, 2012

Coretan 2012

Assalammualaikum,

huh, bila aku hitung dan aku belek tarikh nie, baru aku perasan yang sudah lama aku tidak menulis di sini. Sudah terlalu lama aku menyepikan diri dari mengupdate hal2 yang terkini...maybe disebabkan tanggungjawab baru yang terpaksa aku galas....menjadikan aku terlepas zaman2 aktif berbicara di blog...apakah, skema bangat seh!!!!...

Sudah 1 bulan 20 hari kita masuk ke tahun baru, dan untuk pertama kalinya dalam tahun nie baru aku berkesempatan berceloteh kembali, membebel semula di sini...:)

Sebenarnya ada banyak perkara yang bakal berlaku dan telah pun berlaku pada tahun 2012 ini tapi semuanya belum aku muatkan di dalamnya....erghh dan sekali lagi aku rasa geram kenapa aku tiada masa lagi update blog nie seperti dulu.

Semenjak aku dilantik jadi guru data pada bulan JUN 2011, aku mula masuk ke alam kerja yang baru dengan tugas dan tanggungjawab yang bukan sahaja waktu di sekolah aku sebagai guru tetapi juga aku juga merangkap sebagai kerani sekolah. Semua hal yang berkaitan dengan data aku yang pegang dan walaupun bila didengar tugasan aku tu mcm agak besar2 lagaknya tapi berbaloi lah dengan bebanannya pulak. Ada masa bila sampai due date untuk aku hadiri mesyuarat, waktu itu lah yang aku rasa agak tekanan sikit.

Aik, pesal lah aku membebel yang bukan2 nie....banyak lagi actually benda yang aku nak bebel tapi tak pe lah...step2 by step. Aduhai lah, pembuka celoteh pun dah merunggut, tak baik betul. Nanti ai update lagi yang hot2 perkara2 yang telah terlepas...mengujakan.

See you then...

No comments:

Post a Comment