Sunday, February 26, 2012

26/02/2012

salam and hye everyone once again,

Late at nite baru terasa mau update my blog. Bukan apa, tadi dok asyik baca novel lah, tgk tv lah, nie baru terasa mahu mengadap laptop.

Eh korang, tadi ade tak tgk kisah Yusry dan Lisa Surihani. Ntah lah, dulu masa tgk orang kawen ok jer, tapi bila skrang nie berdebar pulak...hahahaha. Yang paling pelik pula ialah bila tgk tv semua kisah citer orang kawen...mayb aura kan...opps, apakah??

Bila tgk kisah lisa ngan yusry tadi, banyak sangat yang aku fikirkan. Hoho, ntah napa. Tapi ada juga part2 yang buat air mata ku bergenang mengenang perkara-perkara yang telah berlaku. Bila part dia kata nak hantar tanda, itu yang buat aku tersenyum dan at the same time buat aku mengalirkan air mata.

You know what, aku tiba2 teringat saat EN MOHD NAZRI datang ke Sabah untuk tanda aku. Yang buat aku terharu is dia risik aku tanpa rombongan pun. Ape orang kate, gentleman lah katekan. Isk, isk ayg...tak malu betul puji laki sendiri. Apa2 pun bahagia sangat apabila kami dah masuk selangkah ke alam yang kami impikan. Yes, aku telah pun jadi milik dia. Insya Allah, sampai waktu dan ketika aku bakal umum hari bahagia aku.

Cincin tanda


Hadiah birthday ku yang ke-26

~TQ b~

Aku harap semua yang mengenali kami akan mendoakan kebahagiaan kami berdua hingga akhir hayat ini.

P/S - buat EN NAZRI BIN ASKOM

Tq sebab terima saya seadanya. Macam orang lain, hubungan kita ada masanya pasang surut tapi hingga hari ini, awak masih sayang saya dan berusaha sekuat mungkin untuk miliki saya dan realisasikan impian kita. Tiada ungkapan yang mampu saya ucapkan untuk ucap terima kasih saya sebab terima saya apa adanya, sayang saya sepenuh hati dan berusaha utk capai kehidupan yang lebih baik kelak. Saya tau awak sakit untuk faham saya, saya minta maaf dan saya harap kita akan sama2 sabar dalam mengharungi dugaan hubungan kita. I Love U syg..















1 comment:

  1. Kenapa x dapat update blog ko di blog org? Apapun selamat berbahagia...

    ReplyDelete