Saturday, August 22, 2009

Kelmarin...

Salam...

kelmarin aku dah g jumpe doktor...huhuh. Nasib baik tak de pape, sakit biasa jer, cume die kate tekak aku luke sikit, pasal tonsil. Memang perit seh. Last night aku makan ubat after having my dinner...aduyai, nak muntah balik ubat yang aku telan, ini berpunca dari gastrik ku, mayb dah lewat kot aku makan malam. Tapi aku teringat kate nurse dulu, die kate kalau masa tu gastrik dah serang, jgn amik susu, tapi minum air panas, aku pun buat lah....Alhamdulillah, beransur pulih, thankz to her. Pada waktu ini, aku rasa dah beransur baik dah...Alhamdulillah. Aku harap kesihatan aku akan pulih dan dapatlah mengerjakan ibadah puasa....oh yer, selamat berpuasa yer muslimin dan muslimat, hari nie, merupakan hari pertama kita berpuasa...ok lah, kite bertemu lagi di lain masa...daa.

wasalam

No comments:

Post a Comment