Friday, August 21, 2009

Hari yang tak menyihatkan..

Semalam aku dah rasa tak sihat sgt...suhu badanku mula meningkat...batuk2 lagi, sakit dada aku aku nak batuk...hari nie pula, demam dah ok tapi batuk agak teruk sedikit...sakit woo batuk...demam pula mcm dah kebah padahal aku tak amik ape2 ubat pun...cuma tumpang makan ubat batuk kawan...hari demi hari, keadaan makin meruncing, semalam ketua course kitaorang pm kat ym, ade seorang kawan kitaorang disahkan 95% dijangkiti h1n1...huhuhu, seram seh...plus mmg menakutkan...kawan2 kelas aku pun ramai dah yang tak sihat...aku pas dah siap orang solat jumaat nak g doktor gak nie...nak cek. Lagipun, batuk nie sakit, tak tahan aku. ok lah, apa2 pun hope korang doakan aku cepat sembuh yer. Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan...diharapkan, dengan kedatangan bulan ramadhan yang mulia ini, penyakit h1n1 akan hilang. Esk dah start pose, so jgn lupe niat puasa n mengerjakan ibadah terawih...sekian dl dr aku...hoho...Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment