Wednesday, August 26, 2009

hurm...

haih...astagfirullah, ade ker mengeluh...tapi, banyak sgt dugaan sem nie. wuawua, nak nanggis pun tak de air mata dah yang nak dititiskan, aku rasa dah lama tak nanggis...kuatnya aku sem nie menghadapi semua yang berlaku. Sem nie dah lah kena curi laptop, pastu laptop baru pula buat hal...nak jer jerit kat orang tukang jual tu...tapi tak de daya, tak pe, aku selalu pujuk hati aku, ini dugaan yang aku kena hadapi, sesungguhnya Allah tahu tiap2 kemampuan setiap hamba-Nya. Huh, hujung minggu nie aku nak g hantar laptop aku, tapi satu perkara lagi yg aku runsingkan, andai kata aku hantar laptop aku, apa pula yang aku nak guna utk buat assgmnt...parahnye...anyone??? Dah lah paling kurang pun mmg sebulan lah kena tahan laptop aku tu...hoho. Banyak sgt kerja yang nak kena buat nie. Malasnya aku nak bagi tau family aku pasal nie, jap lagi diorang risau. Aku ade tanya ngan kawan2 aku pasal nie, dia kate laptop aku tu ade jatuh ker...haih, jatuh? nak bagi die terhentak pun aku tak pernah, ini kan lagi nak bagi jatuh....mcm mana tu....erm hopefully, di sebalik semua kesulitan yg aku hadapi masa skrang nie, aku harap di akhir nya aku nampak sinar-sinar pemudah di sebalik kesulitan ini...amin

No comments:

Post a Comment