Friday, March 27, 2009

Sepi..

Jam sekarang menunjukkan 4.36 pagi. Aku baru je habis tgk cerite sepi yang mana ini adalah kali kedua aku menontonnya. huuhu..awat pagi2 bute nie aku rasa skema sgt...hurmm mungkin feel sedih masih ade lagi...tapi aku rasa, ini adalah antara filem yang boleh aku katakan antara yang terbaik aku tgk...feel tu mmg sampai, cara pembawakan watak tu..pergh..mmg best ler..dlm cerite nie, ada tiga kisah, tapi antara ketiga-tiga kisah tu, kisah yg paling buat aku feel nie kisah Imaan. Cerite sufi pun best gak tapi kire cerita Imaan nie lah paling best. Sebab lagipun, cerita cinta Imaan tu berkisar pasal remaja, mungkin sebab tu lah kot aku rase best...ntah lah kan, bile dengar n baca tajuk die, "Sepi"..mmg kadang2 aku rasa sepi gak, bukan lagi kadang2, rasanya mmg hari2 rasa kot..mcm mana bleh timbul rase sepi ek??benggong gak soalan aku tu...aku bukan lah kate aku sepi nie sebab tak de kawan, kawan mmg ade cume bila melibatkan soal hati...mungkin sebab itu sepi terjadi kan? Hurm aku malas gak cerita pasal perasaan nie, sebab letih dah...letih dah ngan perasaan menyayangi, letih utk semua...bukan sebab kita dah give up cuma bile perasaan kita tidak dihargai, itu yang menjadi letih...tipu lah kalau kita kate kita tak nak balasan kan, kalau bercinta atau menyanyangi, mestilah kita mengharap kita disayangi juga...dicintai...tapi bila ini terjadi...semua menjadi sepi...sesepi hati ini...sekosong hati ini....adess, jiwang pulak pagi2 bute nie...pada mereka yang sudi membaca blog ini...layan je lah yer...terima kasih aku ucapkan kerana sudi meluangkan masa...membaca hasil bebelan ku ini....huhuhuhu....nak rest jap, dah letih kena lah rest...huhuhu...k lah, slamat subuh n have good rest...assalammualaikum....zzzzzzz

Puisi "SEPI"

Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku,
Kekasihku, syurgaku

Tanpa dia malam menemaniku
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang
Biar alam ini kelam
Biar ia sepi sepertiku

No comments:

Post a Comment