Sunday, March 22, 2009

Kenali aku..

Assalammualaikum....

Sebelum kamu melangkah ke baris-baris atau bait-bait coretanku yang seterusnya...jawab2 lah dulu salam tu yer dan pada mereka yang bukan muslim, aku ucapkan salam sejahtera...Sebenarnya, di awal coretan blogku ini, aku hanya ingin memperkenalkan diri ini kerana rasanya tidak lah banyak information yang korang dapat kat bahgian profil aku...huhuhuh...So secara rasminya, nama aku di dalam IC ialah SITI NURHAZWANI BINTI NORDIN dan no IC aku pula ialah 860222-??-???? (tanda soal tu..pandai2 carilah yer..itu pun kalau dapat), sebenarnye, aku gtau nombor yang depan2 tu sebab nak korang tau besday aku, so setiap kali detik dan waktu itu, akan aku tggu lah siapa2 insan yang sudi utk wish kat aku n sekalian dengan hadiahnya lah...tapi pada family aku, mereka adalah insan-insan yang terpilih utk aku tggu diorang wish (hahahahaha). Nama daddyku ialah Nordin Bin Hj. Bujang dan isterinya ialah Hanisah Bte Abdullah yang mana juga merangkap sebagai mami ku. Aku nie anak sulung dari 4 orang adik beradik. Adikku yang selepas aku ialah Mohd Haziq Binti Nordin, dan dua orang adik pompuanku lagi masing-masing bernama Siti Nurfadilah Binti Nordin dan Siti Nuratiqah Binti Nordin. Aku nie mmg pure sabah, my dad orang kedayan n my mum pula kadazan. So jadilah family kedayan + kadazan. Aku skunk ni masih lagi study dan sedang berusaha untuk mendapatkan my degree....Pendidikan Multimedia. Aku rasa mcm tak sabar nak pegang duit sendiri, tak sabar rasanya utk berdiri di kaki sendiri. Ya Allah, bantulah hamba Mu ini dalam menghadapi liku-liku hidup yang tidak aku ketahui apa yang bakal ku temui nnt. Amin. Sape yg baca doa aku nie, amin kan sekali tau. Antara sebab kemunculan blog aku ini adalah, saje2 jer buat....huhuhuh. Tak de lah, aku cuma saje nak berkongsi sape aku, apa aku suke n macam2 lah yang smana di dalam blog ini akan memuatkan semua apa yang berkaitan dengan aku. (Huh) Actually, aku rasalah kan, dah cukup rasanya aku bercerita tentang aku...hahaha..Apa kata anda pula yang introduce yourself kat I nie...huhuhu geli u. Di saat dan ketika ini, kosong...eh, apa yang kosong nie...tin kosong kot ker aku nie yang blank??? Don;t know lah guys, rasa semak sebenarnye nie ngan assgmnt...huhuhu. Bilelah nak siap nie??? ok takpe2, nanti aku sambung lagi, di episode yang lain k...siri blogku...penjelajahan ke alam maya...hahahahha...see ya..sape2 yang terjumpe blog ku ini, and nak add aku...or komen just do it k...daaa.Assalammualaikum n selamat sejahtera...



No comments:

Post a Comment