Wednesday, March 25, 2009

Mood "Pudar"...

Sekarang jam menunjukkan jam 12.04 pagi yang tak tau lah betul ker tak jam kat laptop aku nie...huhuhuh. Erm hari nie nak sembang ape lak yer...aku skunk nie tak de lah buat ape sgt, just ngah layan lagu pudar..sambil tergolek2 dah aku menari nie dengar lagu rossa...hahahaha. Tapi ini adalah salah satu terapi yang aku lakukan sekiranya aku tension mengenangkan nasib yang sgt banyak assignment. Tadi baru jer habis tgk citer kat tv3...erm tajuk kasanova XXL, best wooo...kalau tak tgk mmg rugi tapi tak pe, leh jer tgk kat laman web tv3...gua cakap ngan lu, mmg bestlah...gelak sakan aku mula2 tgk citer nie...hahahha. Sebenarnya kan aku tak de lah nak citer apa2 pun, saje jer nak menambah2 di dalam blog aku nie...hahahhaha. K lah aku nak wat bende lain dl. Kang update lagi lah blog aku nie...daaa...Assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment