Saturday, June 11, 2011

Alkisah~

Kelmarin, on the way aku nak g hantar tudung kat customer di Putatan...berlakulah perbualan antara anak dengan daddy:

aku: dadi, tahun depan ayg kawin eh?? (tak tahu mcm mana hati aku kuat mau bagitau...adoi)..:)

dadi: boleh jak..dadi ok ja nie kalau kamu mau kawin sudah, lagi awal lagi baik...(hati aku bunga2 mendengar jawapan baik)...sambungan ayat : tapi kena cari yang bertanggungjawab dan baik...

Panjang lebar lagi ceritaku dengan ayahanda tersayang tapi cukuplah setakat itu untuk aku kongsikan...aku rasa lepas beban di hati, risau semua hilang...

Mcm manakah jalan kisah hidup ini akan datang???

Ya Allah, permudahkan hubungan ku dengan dia, dan lancarkanlah niat kami untuk membina masjid pada tahun hadapan...amin, bukakan rezeki Mu pada kami Ya Allah...AMIN~

No comments:

Post a Comment