Wednesday, June 8, 2011

1 April 2011

Alhamdulillah, akhirnya cita-citaku ingin mempunyai perniagaan sendiri tercapai. Ya dengan ini, ZCollections telah pun bertapak seiring dengan perniagaan online yang lain...:). Comel sungguh, macam tidak percaya sahaja yang aku bertekad ingin melakukannya tapi ya, aku bukan mimpi, sudah hampir 2 bulan lebih dah aku buat secara online, tapi alhamdulillah, perniagaan ini mula mendapat tempat di hati rakan-rakan dan orang luar...sungguh pun begitu, tidak lah aku mengabaikan tanggungjawab yang sedang aku galas...mudah2an, Allah limpahkan lagi rezekiku dan cepat KAWIN....amin.

So, hopefully...sudi2kan lah diri anda ke kedai online saya...hehehe, http://zwaniecollections.blogspot.com/ sebarang cadangan or mayb pertanyaan, drop jer ur msg di shoutbox aku tu k....

with love,
z_wanie

No comments:

Post a Comment