Monday, February 7, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah,

Syukur ke hadrat Illahi dengan limpah kurnianya, diharapkan rezeki untuk die semakin melimpah ruah...mudah2an Ya Allah, perkenankan lah doaku.

OOpss, blurr yer...tak de apa lah, saje nak berdoa dulu sebelum berblogging...amin-amin kan lah yer ramai-ramai, semoga termakbul lagi doa ku ini. Wohaaa, ellooo guys! long time no see kan??? agak-agak sebulan kot aku tak update blog aku, al-maklumlah, karier ku sebagai guru telah bermula dan tugasku kini menuntutku untuk berdepan dengan pelbagai tanggungjawab (guru junior lah katakan...hoho, oops).

So apa citer korang?? mesti dah berkarung-karung citer korang yang aku tak update kan?? haih, baru jap tadi aku tgk blog aku ngan kengkawan aku, sgt2 ketinggalan udeh diri ini, dah lama tak mengaktifkan diri ku walaupun mmg slalu aktif dengan tugas saban hari yang tidak dapat diduga...wohaaa, that we call as cabaran sebagai seorang GURU yer adik-adik. Apa yang mengumbirakan, ahli blog kami dah bertambah...yehaaa, mmg dah lama tggu SYAZLIN masuk and buat come back dengan blog die...hoho, dan tidak juga dilupakan kepada CT dan NOY, korang jgn sorok2 dengan ai yer, ai tau kamu berdua sgt bz di abad ini.

Soalan untuk korang bertige:

CT - dah ready persiapan untuk majlis tunang kau??

NOY - bila lah kau mahu menjejakkan kaki mu di tanah ku ini...hoho, mahu juga nek n bau kete baru kau tu...ekekeke.

syazlin - dah berpunye ker??? mcm mana kerja?? ok tak...lame tak gosip kan syazlin...hoho

kepada anda bertiga, sila update yer dengan jawapan kat comment...ai tggu tau. ape2 pun, take care dan harap2 kite dpt spent times together lagi mcm dulu2...

Erm agak2, mcm dah lepas rindu gak mencoret kat dinding blog ku ini, di lain hari dan di lain masa...kita bersua lagi, jgn nakal2 dan selamat beramal....peace2 no war.

Assalammualaikum kepada yg muslim dan salam sejahtera kepada yg lain.

No comments:

Post a Comment