Thursday, December 16, 2010

Selamat Pagi Dunia

Wohaaa, selamat pagi dunia. Erm untuk pertama kali rasanya aku berblogging di pagi hari. Jam laptopku menunjukkan 8.29 pagi pada ketika ini. Pagi di tempatku pada hari ini sangat cerah dan udaranya menyamankan. Dah sarapan ker KAWAN-KAWAN semua???? Kalau belum g sarapan dulu barulah mulakan kerja. Ceriakan pagi anda dengan Nescafe (hoho, sempat lagi tu pomot), padahal tadi pagi aku bersarapan bertemankan dengan milo dan dua biji telur separuh masak, amacam, menarikkan???

As usual, aku dan rakan ku akan menghadirkan diri ke sekolahlah seperti biasa, tiada yang special cume sedikit boring sebab tidak tahu apa yang hendak dibuat....huhuh. Tapi apa yang menarik, dapat menghirup udara yang segar...ngeh2 (jangan jeles tau) di samping menyenamkan diri dengan berjalan kaki ke sekolah (al-maklumlah, guru baru, tak de kete lagi, pakej sekali tak de lesen), muohoho.

Pagi ini, aku isikan aktivitiku dengan membaca akhbar (penting tau membaca akhbar, MEMBACA ITU JAMBATAN ILMU), berblogging dan cek lah ape2 yang patut (mf2u, fb, email, dll). Best kan kerja aku...ini belum lagi, bile dah start buka sekolah, pasti susah lah nak mengonlinekan diri...huhu. Ape yang best lagi, dapat makan free, ada cikgu yang bersedekah...(semoga rezekinya melimpah ruah dan sentiasa sihat. AMIN).

I think, dah banyak kot aku berceloteh pada pagi ini. Apa-apa pun, aku ingin mengucapkan selamat berhari KHAMIS dan selamat bekerja ya....jangan fesbuk jer memanjang.

PS: Mode merajuk :(

No comments:

Post a Comment