Thursday, August 26, 2010

Wohaaa

Sedar tak sedar, dah 16 hari kita berpuasa ya...sepatutnya, di radio kita boleh dengar berkumandangnya lagu raya tapi aku baru dengar sebuah lagu....hoho. Alahailah, sudah beberapa hari juga aku telah meninggalkan blogku ini, kesian kat bucuk aku nan satu nie...hoho. So, what the story mory for today?? the story is perut aku sedang bernyanyi lagu keroncong...hoho, apakah tanda itu...wa tarak tau lah...jam di laptopku menunjukkan pukul 2.51 petang, ada bebebrapa jam lagi lah nak berbuka puasa bagi kawasan aku ini...tak sabar nak mengisi perut aku yang sedang rancak buat konsert nie...=p. Oh ya, aku nie sedang ligat berfikir nak buat biskut raya apa ya...hoh, my mum said, "ayang pandaikah buat biskut raya nie?"...dalam hati aku menjawab, see the leg lah mami...hohoho, cewah. My mum request suruh aku buat tart nenas...nyum...nyum...my feberet..tak kan satu biskut jer kot, apa lagi ya...any suggestion??? just drop ur comment k, mana lah tau bleh membantu aku yang sedang benggong nie...niway, selamat berpuasa dan selamat beramal...peace2 kacang peas...

No comments:

Post a Comment