Sunday, August 29, 2010

Kenanganku...



Wohaa...entry kali nie aku nak cerita pasal sebuah buku yang menyimpan kenangan aku semenjak aku di sekolah rendah lagi...tidak disengajakan, ketika aku sedang menyelongkar laci aku, aku terjumpa buku nan satu ini. Buku ini sebenarnya tiada apa-apa pun tapi yang istimewanya kerana ramai kawan-kawanku penah mencoret kata-kata pada buku ini...dari kawan-kawanku sekolah rendah sehinggalah ke sekolah menengah...bila aku baca semula coretan yang tertulis pada buku ini, terimbau seketika kenangan yang penah aku lalui sewaktu zaman persekolahan dulu...pahit manis semua melucukan untuk diingat semula...apa-apa pun, hidup ini indah dengan adanya kawan walaupun ada ketika mereka menyakitkan kita tapi tidak juga kurangnya memberikan kegembiraan kepada kita...terima kasih kepada mereka yang penah hadir dalam hidup aku dan masih sentiasa berada di sampingku...



PS-Actually nak tunjuk gambar buku tu sahaja tapi aku saja letak bear kat sebelah sebagai hiasan sebab terasa kosong gambar aku nak letak nie...=p


No comments:

Post a Comment