Sunday, April 19, 2009

Impian ku

Dalam masa 10 tahun lagi...aku harap sgt banyak yg dah aku capai dengan wang aku sendiri, buat masa ini aku teringin sgt nak miliki....

Antara kereta idamanku;

Mini Cooper


Swift


Myvi


*ini paling cikai ler...hehehe

Rumah idamanku;

aku suke yang simple2 jer, aku tak nak yang bertingkat2 susah kang parents aku nak turun naik tangga, n tak nak ada budak2 yang jatuh dr tangga pula, so aku senang kalau aku ada umah yang tak yah ada tangga, biarlah umah aku tu selebar alam, leh buat banyak2 bilik, tapi kat mana aku nak cr tanah...tanah bukan murah skunk....huhuhu. kalau dapat umah mcm kat bawah nie pun ok gak, simple n lawa jer...



ntah lah, aku harap sgt dapat miliki semua nie...moga2 rezeki aku dimurahkan oleh Allah....
AMIN







No comments:

Post a Comment