Sunday, April 26, 2009

aku kembali...

Assalammualaikum...dah lama rasanya aku tak tgk blog aku, terasa rindu yang amat memuncak terhadap blog aku nan satu nie...hahaha...actually aku bz lah sket dalam minggu lepas sebab terlalu banyak assgmnt yang kena hantar even minggu nie dah start exam...tapi aku masih ngan final assgmnt....huhuhu, letih tau....tidur tak cukup, kadang2 tak tidur langsung, makan pula tak menentu, mmg bz sgt lah aku....now dah start relax, almost semua dah settle cuma koswer aku nie jer lagi aku nak update sikit lagi before hantar masa due date die, rabu this week...huhuhu...isnin nie pula aku dah start exam dah, sem nie aku just ada 3 paper yang lain sume assgmnt...main final projek, tu yang bz tu...actually tadi aku tu bukan nak citer pasal kekalutan aku menghadapi minggu assgmnt tapi nak citer yg aku tgk tadi kat tv3...korang ada layan tak???best giler, salute lah kat penulis skrip sebab kirenye menampilkan cerita yang berlainan sikit sebab kan, masa tgk citer tu, aku n my housemate asyik tertanya2 jer apa lah bakal berlaku, slalunye citer kite leh tau dah apa yg bakal berlaku tapi yg nie dah lah wat suspen pastu mmg best lah...huhuh....erm mula2 cerita tu mmg sedih sgt tapi masa klimaks n the end mmg lucu...hahahahha...mmg best tapi aku tak tau lah pulak apa tajuk dia...oh yer baru aku ingat, tajuk die "intan manja sayang" kat tv3....pelakon die, jue, rusdi ramli ngan pelakon citer kasanova XXL, aku tak tau nama die sape....huhuhu...nnt aku cr nama die k...k lah, aku nak stop kat sini dl, nak continue with my work...daaa...have a nice day semua...

No comments:

Post a Comment