Wednesday, March 28, 2012

Gambar-gambar gedik aku~

Assalammualaikum, 

Huiyo, sekali pandang tajuk entry aku, mcm tak percaya, tapi dua kali pandang, mmg aku tak salah? gambar gedik-gedik aku weh...hahahhaha.

Gambar-gambar nie di ambil ketika aku berada di kg si "DIA". Dia??? sila rujuk entry yang lepas2 untuk tahu siapa si DIA itu, yang tahu, diam2 udeh..so silalah tatap gambar-gambar ini bertemankan tong sampah atau seangkatan dengannya bagi mengeluarkan segala yang korang rasa perlu dibuang...hoho. SELAMAT tau...








Berani lah aku posing maut depan die...hahaha. Asyik so posing2 kan...tapi yang bestnye tu, DIA asyik layan jer karenah nak sgt bergambar nie...kitaorang jalan2 waktu nie g tgk kawasan2 yang jadi tempat pengambaran kat drama atau filem...sgt best kampung die..yeah, next time akan ada episode kedua, sehingga akhirnya kot gambar gedik2 nie....hahaha. K lah selamat kan lah mata mu itu, jgn tenung lame2, amik masa 10 jam sudeh...sehingga bertemu lagi di entry yang lain...daaaa.

No comments:

Post a Comment