Tuesday, March 29, 2011

aku sangat takut~

Tiap saat, tiap minit, tiap jam, dan tiap malam....aku takut. Takut nak wat check up kat doktor, orang kate, sakit aku nie leh datang balik, tapi aku slalu doa dan sentiasa mohon diberikan kesihatan dan dijauhkan lah perkara 5 tahun lepas. Ada masa aku cerita kat orang, di mana aku perlukan pengertian mereka, ada yang bagi respon BAIK punya tapi ada yang buat selenge jer...tapi "dia" yang aku anggap perlu beri perhatian entah ke mana...dia wujud tapi dia tiada bila aku perlu seseorang yang untuk faham ketakutakan itu. MAAF di atas masalah kesihatan saya ini...mungkin awak boring dengan saya atau ape saya tidak tahu dan perlu tahu dan penjelasan dari awk...hurm. Tak pe lah, saya masih ada tempat untuk memohon dan mendengar rintihan saya, setiap masa dan sentiasa ada untuk saya, mudah-mudahan DIA perkenankan doaku selama ini...amin.

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah kerana masih berikan hamba Mu ini peluang untuk hidup sihat....

No comments:

Post a Comment