Friday, November 19, 2010

Kimia-

Penah tak korang dengar lagu kimia by Melda Ahmad...hoho. Sweet sangat lirik dia. Then, tetiba hari nie aku rasa nak dengar semula lagu tu, so aku cari lah kat Youtube. Okeh kat bawah nie aku share lah video lagu die tu yer...






OK???? amacam best tak...actually, first time aku dengar lagu nie masa 2009. Kawan aku yang soh dengar...thankz to Noy...sy manyak shuke lagu ini...hoho. Tapi ape yang menarik lagi, aku terjumpe lah sorang mamat nie, die wat lagu versi lelaki plak...sedap woo sore die. Okeh jom kite dengar sama-sama lagu versi lelaki plak...hoho.





dah habis dengar??? ape komen korang?? best kan plus ok lah, tak ler menyakitkan telinge...ngeh2. So pada mereka yg tengah bercinta cintun terasa nak bagi lagu kat awek or pak we korang, nie dah ade versi pompuan n lelaki. Tapi yang ORIGINAL nye pompuan yang nyanyi lah..Melda Ahmad, that guy tu cume test2 buat versi lelaki jer tu...ape2 pun, gud luck lah utk Melda Ahmad...i love your song girl...

No comments:

Post a Comment