Sunday, May 23, 2010

=)

Nukilan pada kali ini adalah kerana apabila diri ini merasa terpanggil dengan kesedihan yang dialami oleh diriku. Huh, hari-hari yang mendatang tanpa dia membuat aku lebih sedih dengan mengenang apa yang penah dilalui oleh kami. Mungkin banyak kekurangan padaku yang tidak boleh diterimanya semasa kami bersama namun itu bukan lah tiket untuk die menduakan cinta kami. Tapi takdir telah pun tertulis, dia telah pergi. Apa yang aku harapkan dia bahagia bersama pilihan hatinya. Aku tidak mahu menjadi tempat dia mengadu keluh kesahnya kerana aku bukan lah insan yang layak untuk menjadi sandarannya...mcm mana utk aku pergi darinya seandainya dia belum melepaskan tanganku. Bukan lah aku tidak boleh melepaskan tangan dia, tapi aku juga insan lemah yang masih lagi mempunyai perasaan terhadapnya, namun aku tidak lah pulak sanggup melihat kehancuran hubungannya...tidak dinafikan aku sayang die masih but everything is change. It will never be the same like before....huh, tak terdayanya aku.....

No comments:

Post a Comment