Monday, May 25, 2009

oh tidak!!!!

hurm...dah lama tak coret2 my blog, apa taknya bz sket with my latihan industri. Actually aku tak sempat nak cerita kat blog aku nie, pada 17 hb mei yang lepas, aku g lah capsquare kat area masjid jamek. Aku g sana ngan member aku sebab aku ada kerje sket kat sana...actually ada event kat sana...erm tau tak pasal 3R, rancangan tv3. Diorang ada buat aktiviti kat sana, so banyak lah band2 yang perform hari tu dan antaranya artis feberet gue, iaitu YUNA!!!!!Tapi aku sakit hati nie sebab aku tak bawa kamera so tak dapat lah aku nak rekod die perform masa tu dan bergambar ngan die...tapi yang tak leh tahan tu lagi, sebenarnya aku terlepas untuk tgk die perform hari tu, huahuahuahua....but aku sempat gak tgk die dr jarak yang tersgtlah dekat...die perasan aku tgk die..., tapi aku tak peduli semua tu yang penting aku dapat tgk die. Nak gak g salam n tegur die tapi segan lah, sebab geng2 die ramai kat sana. So aku buat selamber de je lah...tapi mata maintain tgk die, hahaha. Apa2 pun mayb hari tu bukan rezeki aku kot, tapi tak pe lah, yang penting aku dah tgk die dr dekat. Hope future, dapatlah rekod die perform n bergambar ngan die...boooo, muah2...I Love all her songs, you go girl.

1 comment: